Salam Buat Dunia

4 08 2008

Pengantin Oleh Zoomer Photography

Salam perkenalan buat semua yang meminati bidang fotografi dan ingin mengambil tahu serba sedikit tentang apa yang ada di dalamnya. Blog ini saya mulakan pertamanya untuk menyediakan ruang kepada diri saya, untuk menulis apa sahaja tentang dunia yang saya minati, dunia Fotografi. Ia akan mencatitkan antaranya serba sedikit tentang ilmu fotografi yang yang kebanyakannya saya pelajari dari pengalaman untuk dikongsi bersama dengan rakan-rakan semua, tentang apa-apa berita menarik berkaitan fotografi, juga untuk berkongsi serba sedikit hasilkerja saya selama ini.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang dunia fotografi saya, tunggu tulisan saya yang akan datang.


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

